Museorautatiellä on paiskittu töitä vuodenvaihteen molemmin puolin. Vaunupuolella ovat jatkuneet Jokioisten rautatien matkustajavaunun replikan rakennustyöt. Matkustamon sisäseiniä on hiottu ja lakattu ja sisäkattoa maalattu. Vaunun puolivälissä olevan käymäläkopin seinät saatiin valmiiksi ja ovi paikoilleen. Myös matkustamon käymälästä erottava liukuovi saatiin viikonloppuna koeasennettuna paikoilleen. Vaunun rakennustöitä jatketaan koko talvikauden ja kevään ajan.

Ruskean matkustajavaun päätysilta, jossa hieman raollaan oleva päätyovi on vaaleassa pohjamaalissa.
Forssan puoleinen päätyseinä on pellitetty ja maalattu ja ulko-ovi on jo pohjamaalissa. Kuva: Marko Laine 15.1. 2018.
Kuva sisältä matkustajavaunusta, jossa on valkoinen vanerikatto ja lakatut koivuvaneriseinät. Puupenkeillä on työkaluja ja suojamuoveja.
Kuva vaunusta sisältä. Seiniä on lakattu ja katto on maalattu valkoiseksi. Kuva: Marko Laine 15.1. 2018.
Ruskealla amhongin sävyllä ootrattu peiliovi.
Vaunun käymälän upeasti ootrattu ovi. Kuva: Marko Laine 15.1. 2018.