Kouluttaja opettaa luokan edessä kurssilaisten seuratessa keskittyneesti.
OLM-koulutus meneillään. Kuva: Jussi Tepponen.

Jokioisten Museorautatien OLM (Opasteet ja liikennemääräykset) -koulutus uusille halukkaille ja kertauskoulutettaville pidetään sunnuntaina 21.11. klo 10.00 alkaen Minkiöllä Kiipun kylätalon tiloissa (iso kivirakennus aivan aseman vieressä). Koe, koulutus ja suoritettu käytännön harjoittelu oikeuttavat työskentelyyn Jokioisten Museorautatien liikennetehtävissä.

Koulutuksen jälkeen pidetään OLM-koe. Koulutuksen yhteydessä osallistujille tarjotaan lounas ja kahvit. Humppilaan klo 10-junalla saapuville järjestetään autokyyti Minkiölle ennakkoon sovittaessa.

Jos koulutusajankohta ei sovi, voit sopia henkilökohtaisesta tentistä. OLM-koulutukseen ilmoittautumisia ottaa vastaan Jussi Tepponen.

Ilmoittautumiset sekä OLM-koulutukseen että turvallisuuskatsaukseen pyydetään tekemään viimeistään 15.11.2021 mennessä.