• Halkotalkoot

Minkiön asema
    Minkiö
    Museorautatien talkookalenteri

Perinteiseen tapaan järjestetään Museorautatiellä nuortenviikonloppu, joka tänä vuonna on huhtikuun viimeisenä viikonloppuna 22.–23.4.2017. Viikonlopun tarkoituksena on tutustuttaa nuoria Museorautatien toimintaan ja samalla tutustua museokalustoon ja sen kunnostukseen. Toki entisetkin konkarit ovat tervetulleita. Ohjelmassa on nuorille soveliasta ja mielekästä talkootoimintaa sekä ohessa mm. juna- ja resiina-ajelua. Myös vanhemmille (15–18 v.) nuorille pyritään järjestämään tällä kertaa enemmän omaa ohjelmaa.

Ryhmäkuva nuortenviikonlopun osallistujista veturin edessä ratalinjalla.
Nuortenviikonloppun perinteinen junamatkan yhteispotretti -tällä kertaa tulvivalla suon suoralla!

Nuortenviikonlopun Ohjelma

Lauantai 22.4.2017

• Kokoontuminen Minkiön asemalla klo 10.30
  • Museorautatien toiminnan esittely, majoituspaikkojen jako (tarvittaessa vielä haku junalta Humppilasta klo 11.00).
  • Lounas
  • Minkiöllä olevan GB-vaunun ja punaisen makasiinin varaston tyhjennys junanvaunuihin ja työjunilla ajo Humppilaan, johon vaunut jätetään
  • Iltapäivävälipala junamatkan aikana maastossa.
  • Iltasauna + grillausta

Sunnuntai 23.4.2017

• Klo 8.30-9.30 Aamiainen
  • Kaluston kunnostusta, resiinoilla ajoa, ym ohjelmaa.
  • Lounas
  • Viikonlopun päättäminen klo 14, toki saa olla pidempäänkin

Yleistä

Museorautatieyhdistys tarjoaa viikonlopun aikana aamiaiset, lounaat ja iltapalan. Lauantai-iltana pääsee myös saunomaan ja grillaamaan. Omat vuodevaatteet tai makuupussi, pyyheliina sekä reipasta mieltä mukaan!

Viikonloppu on kaikille maksuton eikä edellytä Museorautatieyhdistys ry:n jäsenyyttä, joten kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukavan viikonlopun viettoon ja monipuolisen harrastuksen pariin!

Ilmoittautumiset Supavit Nummelinille, puh. 045 850 7797. Ilmoita myös erikoisruokavaliosta tai muista tarpeista.