Kevään kokokohta Museorautatien nuorille on jälleen lähestymässä. Kevään nuorisoviikonloppu järjestetään Museorautatiellä 21.–22.4.2018 eli runsas viikko ennen vappua. Majoitus onnistuu Minkiöllä. Lisäksi Museorautatie tarjoaa ateriat tapahtuman aikana. Tervetuloa kaikki nuoret – ja miksei toki vähän vanhemmatkin!

Ihmisiä istuskelemassa Santavaihteen laavupaikalla.
Nuortenviikonloppun työkohteena on tänä vuonna Santavaihteen raiteen jatkaminen ja laavupaikan kevätkunnostus! Töiden lomassa nautitaan tietysti eväitä laavulla.

Nuortenviikonlopun Ohjelma

Lauantai 21.4.2018

• Kokoontuminen Minkiön asemalla klo 10.30
  • Museorautatien toiminnan esittely, majoituspaikkojen jako (tarvittaessa vielä haku junalta Humppilasta klo 11.00).
  • Lounas
  • Sään salliessa Minkiöllä työjunan varustaminen ajokuntoon ja työjunilla ajo Santavaihteelle, jossa rakennetaan santavaihteen uutta raidetta, raivataan vesakoita ja siivotaan ja varustetaan laavupaikkaa kevätkuntoon.
  • Iltapäivävälipala Santavaihteen laavulla.
  • Iltasauna + grillausta

Sunnuntai 22.4.2018

• Klo 8.30-9.30 Aamiainen
  • Kaluston kunnostusta, resiinoilla ajoa, ym ohjelmaa.
  • Lounas
  • Viikonlopun päättäminen klo 14, toki saa olla pidempäänkin

Yleistä

Museorautatieyhdistys tarjoaa viikonlopun aikana aamiaiset, lounaat ja iltapalan. Lauantai-iltana pääsee myös saunomaan ja grillaamaan. Omat vuodevaatteet tai makuupussi, pyyheliina sekä reipasta mieltä mukaan!

Viikonloppu on kaikille maksuton eikä edellytä Museorautatieyhdistys ry:n jäsenyyttä, joten kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukavan viikonlopun viettoon ja monipuolisen harrastuksen pariin!

Ilmoittautumiset Supavit Nummelinille. Ilmoita myös erikoisruokavaliosta tai muista tarpeista.