Museorautatien perinteinen Nuortenviikonloppu tulee taas!

Toukokuun ensimmäisenä viikonloppuna, 4.-5.5. järjestetään jälleen perinteinen Nuortenviikonloppu, jossa pyritään esittelemään Museorautatien monipuolista toimintaa ja saamaan uusia nuoria innostumaan mukaan monipuolisen harrastuksen pariin.

Ihmisiä seisomassa seisakkeelle pysähtyneen junan edessä.
Nuortenviikonlopun 2018 osallistujia ryhmäkuvassa Palomäen seisakkeella työjunamatkalla Humppilaan.

Lauantai 4.5.

• Kokoontuminen Minkiön asemalla klo 10.30 Museorautatien toiminnan esittely, majoituspaikkojen jako (tarvittaessa vielä haku junalta Humppilasta)
  • Lounas
  • Päivän aikana kevyttä puuhastelua ja yhdessä tekemistä. Tänä vuonna talkootyö painottuu Humppilan uudistuneelle asema-alueelle.
  • Mahdollisuus resiina-ajeluun
  • Iltasauna + grillausta

Sunnuntai 5.5.

• Klo 8.30-9.30 Aamiainen
  • Järjestettyä ohjelmaa
  • Lounas
  • Viikonlopun päättäminen klo 14, toki saa olla pidempäänkin paikalla.

Yleistä:

Jokioisten Museorautatietä ylläpitävä Museorautatieyhdistys tarjoaa osallistujile viikonlopun aikana lounaat, iltapäiväkahvit/-teet, mehun ja iltapalan sekä aamiaisen sunnuntaina. Lauantai-iltana pääsee myös saunomaan ja grillaamaan. Omat vuodevaatteet tai makuupussi, pyyheliina sekä reipasta mieltä mukaan!

Viikonloppu on kaikille maksuton eikä edellytä Museorautatieyhdistys ry:n jäsenyyttä, joten kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukavan viikonlopun viettoon ja monipuolisen harrastuksen pariin!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset:

Nuorisovastaava Supavit Nummelin: supavit.nummelin[ät]gmail.com tai puhelin 045 850 7797.

Ilmoita myös erikoisruokavaliosta tai muista tarpeista.

Ilmoitusta saa jakaa, jotta mahdollisimman moni lapsi ja nuori saisi mahdollisuuden tutustua monipuoliseen ja opettavaiseen harrastukseen.